KOSONG

Thursday, December 14
Assalamualaikum,

Mata meliar merenung desktop komputer yang dipenuhi dengan laman-laman web kegemaran : dashboard blog diri sendiri, blog k.syaz, Conversation MSN dengan k.syaz, dan Windows Media Player pula berulang-ulang memutar lagu kegemaran berulang-ulang sehingga otak mulai menghafal bait-bait lagu yang tidak mempunyai maksud yang tertentu.

Hari ini hari keempat saya tidur lewat. Dalam lingkungan 3 pagi ke atas. Esok saya tidak boleh lewat. Perlu ke kedai membeli barang-barang camping (hari jumaat, sabtu, ahad, dan isnin). Hari Jumaat saya dikehendaki berada di SEKOLAH tercinta tepat jam 7.30 pagi.

Minggu depan pula saya perlu merancang short vacation untuk 5 SAF. Cadangannya adalah untuk pergi ke Melaka Bandaraya Bersejarah. Bermandi-manda di Tanjung Bidara dan round-round Bandar Hilir. Belum lagi saya menelefon cikgu untuk mengesahkannya dan perkhidmatan bas untuk ke sana pun belum diuruskan. Saya terlalu sibuk. Semalam, kami mengadakan kenduri doa selamat sempena keberangkatan Cik Su, Ayah Sin, Mek Jerteh dan Mak Cik Rowa ke Tanah Suci Makkah. Kepenatan masih lagi terasa.

Akhir tahun nanti, kami akan pulang ke Kelantan untuk merayakan Hari Raya Haji di sana (saya mesti balik untuk cover Aidilfitri-saya tidak pulang berhari raya kerana hendak menumpukan perhatian terhadap pelajaran). 3 januari mungkin hari yang paling tenang dalam sejarah hidup saya. Semua murid akan memulakan sesi persekolahan sesi 2007, manakala, saya berada di rumah untuk menikmati hidup!

15-16/12: EXPLORACE DEJUNI- K.Kangsar.
20@21/12: 5 SAF - Melaka
23/12: Eza's house/ Yusra fly to Swiss
27/12/06-1/1/07: Raya Haji - Kelantan
3/1/07: REAL LIFE- Home sweet home!


Chow~
eyman

No comments: