Pit stop seterusnya?

Saturday, March 22
Assalamualaikum,



Congrats bros! Both of you made me proud.



Aman berjaya mendapat straight As dalam Sijil Pelajaran Malaysia Nya. Saya separuh histeria apabila dia menelefon saya. Malam itu saya tidak boleh lena, mengenangkan saat-saat saya menerima keputusan saya tahun lepas.

Aman membuat keputusan untuk 'join' perjalanan hidup saya di sini. Perasaan saya? Semestinya saya bimbangkan dia. Sejak kecil lagi, saya selalu bimbangkan dia. Ketika saya darjah dua, dia memasuki alam persekolahan yang sebenar buat pertama kali. Ketika saya tingkatan dua, dia memasuki alam remaja. Kini, ketika saya di tahun dua, saya mungkin akan bersama-sama dia buat sekali lagi-melihat dia memasuki alam kehidupan yang sebenar.

Saya benar-benar merindui aman, acid, qila, yam, aim dan auf. Bila bersama, kami akan bergaduh. Bila berjauhan, kami saling merindui. Tidak mengapa. Saya akan balik dalam masa 3 bulan lagi. Saya akan pulang ke Malaysia pada 12 Julai dan pulang ke sini semula pada 10 Oktober. (itupun kalau pass with flying colors laa, kalau tak, kena repeat exam lerr...)

Doakan saya!

eymand



No comments: