Selamat Hari Raya!

Monday, November 21
Assalamualaikum...

Sudah lama tidak menulis. Terlalu sibuk.

Ramadhan: Exam 2nd semester [hampir sepanjang Ramadhan]
: Majalah sekolah dateline
: Iktikaf di UIA
: Persiapan Raya!

Syawal : Raya di Rawang [1st Syawal]
: Raya di Kelantan [2nd syawal]
- Family gathering a.k.a family day [fantastic!]
: Jambori 2005 [
12-15/11@Johor]
: A new family's member! Baby Fahmie[16/11]
: Baby sit hafiz [
15-20/11@Rawang]

Baru sekarang dapat duduk di rumah. Tapi banyak lagi tugas yang belum diselesaikan. Yalah, umi dan abah akan berlepas ke Tanah Suci pada 16 Disember untuk mengerjakan fardu Haji. Terlalu banyak perkara yang perlu diuruskan.

Tambahan pula, pada 14 Disember, sekolah akan dibuka semula bagi SPM candidates 2006. Semuanya berlaku terlalu cepat dan saya tidak sempat untuk pergi beraya bersama rakan-rakan, saya tidak sempat untuk menghantar kad ucapan hari raya dan menghubungi mereka-mengucapkan 'Selamat Hari Raya' hingga dilabel -" sedang menyepikan diri"! Am i?

Baru beberapa minggu saya tidak berada di Kuala Lumpur, sudah ramai yang mencari. Tambahan pula bateri phone saya low, jadi saya tidak membukanya sejak saya balik dari Jambori.

Sekarang saya ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada Majalah Sekolah yang tidak siap-siap lagi dan menyambung semula beberapa buah cerpen yang terbengkalai sebelum ini. Sudah lama tidak menulis, kini saya sedikit 'beku'.

Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin kepada semua pengunjung blog ini dan kepada sesiapa yang mengenali diri saya..

adios,
iman

p/s: kepada sahabat handai: jemputlah datang ke rumah.. ;) Raya belum habis lagi ni!

No comments: